Kızgın Kumlardan Sıvı Nitrojene Atlamak..!!

golturkbuku-02

Tatil bitti, öfff pöfff cöfff hatta höfff yani sahilin o sıcak buhranı altında yaşadıgım yerin sıcagı cennet gibi geldi açıkcası, neyse hoşgeldim :) yazılarımdan da uzak durdum konu cok türkbükünden oradan buradan bir ton sey yazasım varda uykumda çok ve güllüşah dan geliyoo…

“türkbükü baby... üstümü değiştiriyorum, içiorum.. üstümü değiştiriorum içiorum.. üstümü değiştiriorum içiorum... YİNE GELECEK BEN:P ( Türkbükü Tanımı hahah ), yani türkbükü burası günde 18 tane bikini değiştirmeden 15 kere elbise giyinmeden gezemiyosun.. eda taspınar, deniz berdan ne der sonra... ŞAKA GİBİLER YAA GÖRMENİZ LAZIM.. :P”… Saat başı bikinimi değiştirilir haklı valla yüzleri güzel degil birde farkettim ciddiyim.. çok hemde oghk..

Güllüşah da kim ? eefenim söyleki…

pozitif enerji taşıyan insandır. yanındakileri de güşümsetir, mutlu eder. gercekten icinden gelerek ve herhangi bir amac gutmeden kendi oldugunu gibi duran kendisini bozmayan, takdir edilip, imrenilesi kiz modelidir.

nasuuuulll annatsam bileeemiyoruuum, içim içime sığmıyooor, eksi 40 derece soguk suda bile yuzerim inan kiii kiii.. böyle bir şey dese dahi etrafındaki kimse şaşırmaz, güllüşah bu normaldir der.. evet

ha bide söyle birşey de var, kendi yeteneklerinin farkında olan fakat bunları reklam etmeyen, bazı konularda mütavazı olması beklenmesi hata olunan… (asrın hatası)

“hahaha” belkide en çok kullandıgı kelimedir bu güler sabah akşam, akşam sabah, hafif bir alaycılık da sezdirir karşısındaki güldügünü sansada gülo çoktan alay konusu etmiştir karısısndakini yada güldügü konuyu, özel bir yetenegi vardır karşısındakini maymun etme yetisine sahiptir.. Hayvanat bahçelerine maymun gönderelim diyede bir vakıf kuracagı kulaktan kulaga yayılmaktadır, bunu insanlık için yaptıgı düşünülür çok pis dize getirir vesselam hahaha (güllüşah gülüşü )

istinasız bir kuyu basına net 40 akıllı topayip, o kuyuya umarsızca tas atabilen ve cikartmaya calisanları seyredip eglenen bir deli.… güllüşahı anlatmak için 100 sayfa yetmez ama ben bu cümleylen tanımladım her kapıya çıkar ;)

benim bayan modelim ahaha (kaçın!!!)

haci haciyi mekke de deli deliyi dakkada bulur… aynen

Neyse…. te o ka.

benzine_zam1

pompala koçum pompala

nasılsa kriz teğet geçti, biz en iyisi bu teğeti değerlendirelim, biraz da orijinden sokalım mantığıyla, bütçe açığının pompayla kapanacağının resmini görüyoruz bu yeni zamlan hep beraber söylüyoruz evetttt yersen... (oldu)

epdk amcam benzin fiyatlarına tavan fiyatı uygulamaya başladığında bu işte bir bit yeniği olduğundan şüphelenmiştim bir kaç yerde de yazdım bunu . epdk'ya göre türkiye'de satılan benzinin fiyatı en yakın uluslararası fiyatlara göre yüksekti. bunu bahane eden (haklı ve ya haksız) epdk da fiyat tavanı uygulamasına gitti. türkiye'de benzin (daha doğrusu akaryakıt) fiyatları uzun süredir yurtdışına göre zaten fazla idi. neden epdk şimdi böyle bir uygulamaya gitti diye düşünüyordum. ülkede birçok şeyin fiyatı yurtdışına göre fazla. hiçbir hükümet sağolsun bizi korumak için böle bir adım atmadı. akepe neden böyle yapmıştı acaba? bugün öğrenmiş oldum:

http://www.hurriyet.com.tr/...mi/12074666.asp?gid=229

meğersem, pek sevdiğimiz akepe* bu sene coştukça coşan bütçe açığını kapatmak için akaryakıttan alınan ötvyi arttırmak niyetindeymiş. epdk'nın kararı da vergi artışına gerekli yeri açmak için bir marj yaratma çabası imiş. helal olsun diyorum başka ne desem bilmiyorum. bu kadar ...lük görmedim. akaryakıt dağıtıcıları çok fazla kar ediyor diye onların karını azalt, sonra sen kendi becereksizliğin, popülist harcamaların ve yerel seçim yatırımı olarak kendi belediyelerine muslukları açtığın için oluşan bütçe açığını kapamak için vergileri arttır.. "kibarca" çok ayıp. blog dışında ise ta....... sizin.

sigara1 maziye karısacak replikler halinde"pardon ateşiniz var mı acaba" startlı yavşama yahut başarısız tanışma girişimleri, alkolun kol gezdiği suni sosyalleşme ortamlarına ait "normalde içmiyorum ama içkiyle hadi bitane içeyim" den tutun da ortama paketteki 2 sigarayla gelip " kanka birazdan gidip alırım şimdi yakıyorum senden :p" bahaneli bütün akşam yapınlan yancılık ve otlakçılık ifadeleri, "ne çok sigara içtin ya" yakınlalarına karşılık " alkol alınca tutamıyorum kendimi 1 saatte 1 paket bitiyor yemin ederim" cevapları gibi artık gına gelmiş klişelere yönelik yapılan anti klişe darbesi.. 19 temmuz sigara yasagı..

ne? içmesen ölürmüsün mü diyorsunuz? sen araba kullanmasan ölürmüsün ha? sıçmıyormusun şehir havasının içine .

düşündükçe nevrimi döndürüyor. "eve kapanma pazara çık" dendiği halde, pazara çıkmaya hal bırakmamak için envai çeşit vergi yaratan, var olanlarına kaçak kat çıkan bir zihniyetin ürünüdür. bu yasaktan olumsuz etkilenecek mekanların haddi hesabı olmayacaktır. eko yapıyorum; kimsenin cebinde beş kuruş bırakmamaya and içmiş zihniyetin ürünüdür…

http://fotograf.gazetevatan.com/fotogaleri/act/4001_7901_14062008_1.jpg

barda içerken:
- benimle çıkar mısınız? (sigaraya)
tarzında ortaokul dönemi esprilerini de beraberinde getirecek yasak...hahaha

Neyse Son bir güzel Söz Bugun fazla küfür etmedim uykum çok hahaha :)

Marilyn-Monroe-

(küçük bir kızken,kimse bana güzel olduğumu söylemedi.bütün küçük kızlara güzel oldukları söylenmeli, değillerse bile.) marilyn monroe

''no one ever told me i was pretty when i was a little girl. all little girls should be told they're pretty, even if they aren't.'' marilyn monroe

hesap makinesini kaybeden bi arkadaştan geliyor*

Msn deki arkadaşlarımdan birisi DGS ye girecek iken yazmış bu iletiyi halen duruyor ve iletisi Hay allam kopardı gece gece

"hesap makinam! nerdesin kuşum” hahhaahha

ben kaçar…

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share