Çeksene Elini Graaham mı Bellim mi ? mi *

christoph_daum_1237880789

Cristoph Daum ismini star tv de görünce "hay ananı skim yoksa?" deyip, Haber gelince acı gerçekle yüzleştim. biz bu filmi daha önce de gördük, Size Çek git Bebeğim Çek git diyesim var , Allahım neden Fenerliyim..

Kokoin concert partilerine katılasım var başkanım azizizm der artık aziz başkanımızda tamam lan kabul gel sen gel demiştir kesin sinirliyim valla bu yazı küfürsüz geçmez söylüyeyim.

kokore3ew8 Avrupa Birliğine girersek “Kokoreç” yasaklanacakmış?? hadi canım sende, bende söle derim Eşşek ne anlar hoşafdan!, Avrupanın Bazı ülkelerinde de yenildiğini duymuştum ne kadar gerçek bilemiyorum tabikide ama ? Akşam 8-9 sularında yemiş oldugum kokoreç’in pişmanlığı ile yazıyorum bu dizeleri, tecavüz kaçıınılmaz ise zevk alacaksın dimi ne alaka ilker şimdi bununla bu diyeceksiniz alaka çok şimdi bir kere tadını aldın mı yarım ekmek den sonra ilave attırıyoruz değilmi ne gariptir koca yarım ekmek yetmiyor bir yarım daha hele şalğam suyu yada turşu suyu da var ise tamamdır ki ben aylardır spor yapan az yiyen göbegi eriteceğim diye canla başla çalışan kişi şimdi 2 yarım ekmeğin hezimetine uğramışçasına pişmanım arkadaş, neyse bitti gitti soda salladık falan :) bir kaç gün açlık bekliyor beni.. nası yiyosunuz onu ııııgraaancc diyo bazı arkadaşlarım cevabım geçmişi ile değil şu andaki hali ile ilgileniyorum. hammmmm hummmmm höpürt.. üstüne salgam waşş :D anladın haha

Meşhur Akçeşme Kokoreççimizde meşhurdur hani, çeyrek yemeye girilir 3 çeyrek yiyip çıkılır bagımlılık yapıcı bir toz geliştirdiler sanırsam öle biryer garip ama lezzetli

Yeri yurdu belli olan bir (Meclis) amına koyduğum teröristinin her ertesi gün gazetelere verdiği demeçleri, devlete kafa tutuşunu izliyoruz şu günlerde..irlanda modeli, yarrak kürek modeli, model beğeniyor beyim oturduğu yerden..bahşedip silah bırakacakmış, tabi "Türkiye Cumhuriyeti resmi ordusu" baskınlarını bırakırsa.. diğer tarafta gencecik canlarımız yitip gitmeye devam ediyor.. ve devletin başı mesaj veriyor; "bu fırsat kaçmaz".. Söylenecek Söz bulamıyor Koskoca ülkenin bunlardan arındıralamadıgına hayretler içerisinde izliyoruz hepberaber

yemekteyiz-dilber-hala-490x382 Akşam Tv Kanalları Arasında Zap Yapıyorum Hışımla Birşey Yok çünkü Show Max Digitürk 19. Kanalda Yemekteyiz Programı var ve son zamanlarda “göt” gibi replikler ve yapmacıklıklarla dolu bir seyir haline gelmiş delirdim bari bunu izliyeyim dedik izliyoruz.

ulan. küfredicem şimdi olmucak... tat alamadım nedir arkadaşım, açıklayın bana ya. bişeyin tadı ya kötüdür ya iyidir. ya beğenirsin ya beğenmezsin. tadı yok ne demek? karnıyarık yedikten sonra "ay ben bundan tat alamadım" diyenin ağzının ortasına vurasım gelir. tat alamıyorsan abuk subuk bi hastalığa yakalanmış olabilirsin arkadaşım, ürolog’a görün, o seni adam eder ancak, gerek laf sokmalarıyla gerek bilgisiyle. birde Domaltır o Kesin bak :D

hayır amınakoyim şu ana kadar neler yazdım diye düşünüyorum, en fazla bu siksote yarışma hakkında yazmışım. gece gece hayatımı kararttınız orospu çocukları.

Fetullah Gülen hakkında bir haber okunur ve teyakkuza geçinilir..

Türkiye'nin anahtarını alsın deyorlar kendisi için, ironi de olsa söylememek lazım gelir böyle bir şeyi. bana kalsa ben tuvaletin anahtarını bile vermem kendisine.

fethullah gülen'i düşününce gözlerim dolar kulaklarım mark. der benim kanka aferim lan güleriz hep yarılırız, banada sorarlar böle atışrıız falan biz mantık adamları digerleri koyunlar tutturmuşlar hocam şöle hocam böle bende hocalarının tarifini yaparım

Bana Fetullah Gülen Kim Diye Sorsalar, devamli terleyen ve aglamakli konusan bir organizma derim.. sol gözü sürekli seğirtiyo bide. solcu mu bu muhahah

Not : Timsahın gözyaşları ( anladın sen onu )

Nazım Hikmetin Ölümünün de 46. yılı bugün Kısa bir dizesi ile bitireyim bugun..

ve ben
o günden
çok daha sonra;
sağ kalırsam eğer,
şehrin meydan kenarlarında yaslanıp
duvarlara,
son kavgadan benim gibi sağ kalan
ihtiyarlara,
bayram akşamlarında keman
çalacağım..."

Eline Yüregine Sağlık demek düşüyor

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..