Gay Tarafından Takip Edilirken Kıçın Kaşınması

hirsiz

Bir kaç gündür apartmanızda, garip olaylar cereyan etmekte, hemen heyecana kapılmayın öle ruh, cin muhabbetleri degil okuyucu; tamamen duygusal bozlukluga ugramış veli efendi hipotramında yangından mal kaçırcasına acemiliginden mi, yada tamamen bu sekilde zevk alışındamıdır bilinmez bir hırsızın komsuların ayakkabı teklerini çalması gündemin ana maddesi. Şimdi bu nasıl iştir diye sorasım var, birisi neden gelip ayakkabı teklerini çalar, 5. kattaki komsuların bütün misafirlerinin ayakkabılarının teklerini çalmakla kalmayıp 5 den 1 e kadar terlik vb ne bulduysa adam almıs götürmüş ancak ayakkabılarının tekleri yok bu nasıl fantazi bu nasıl bir iş bu ne perhiz bu ne lahana turşusu ??? hırsız agabey götüne sokacan o tekleri yada ipneligine mi yapıyorsun bilinmez… Neyse bu seni mutlu ediyorsa devam et de bu apartmana gıcıklgın mı var anlamadım ama ölüm pusuda beklerken teklermisin diyesim var sana… :)

bir nevii, "oldurmez, surundurur" intikamcisi hırsız agabey bak isimde buldum sana sevildigini bil yavşak :)

Kapıda takılı danam yok, Ovada dikili denem yok, Senin hatrın kırılacagına, eşşegimin paldını kırılsın,

2

Uzun lafın kısası puşttur, puşt kalacaktır ipne herif götüne sok o tekleri.

Bu arada, yan fotografda ilahi adalet tecelli etmiş hırsıza ..

sperm

Şimdi telefondaki cekomla her telden muhabbetlerimiz esnasında bir konu geçiyor, milyonlarca sperm arasından birinci geldik de ikinci gelen ne yapıyordur diye kafa yoruyoruz cidden ha, :) hemen tahminler yürütmeye başlıyoruz, yazık oldu lan o kadar da antreman yapmıştı gördü ebesinin amını, hayat süper herşey süper o nerededir acaba ??? harbiden yazık ona oda koştuı milyonları geride bıraktı, ama bir bok olamadı ve dillere düştü muhahaha burun farkıyla takdiri kaçırdı, sanırsam artık su serzenişleri yapıyordur, yinemi gol degil ha yinemi ofsaytttttttt,!!!

Capturefile: F:\Andrey\meine lieben foto\100NCD70\_DSC2869.NEF CaptureSN: --.000000 Software: Capture One PRO for Windows

Bugun Babalar günü münasebetiylen gittigim Carrefour SA da gezerken bir de ne göreyim köstebek pasta, hemen elime aldım ve arkasını çevirip yapılışına göz gezdirdikten sonra, içimden gelen sesin vermiş oldugu o gürlemeye bunu yapmazsam ne olayım sersenişleri arasın da birden köstebek pasta alışveriş arabasının içine uçuruldu, tabi bazı konustugum insanlar erkeklerin bu denli sey yapmalarına aaa ööö ooo diye tepki koymada calışsalar haberleri yok ben onlara blog sayfamda koyacagım günler sonra bu satırları okurken suratlarındaki oluşacak şebek gülümseme ifadeleri ile, aval aval ekrana bakarken bir düşüncedir alacak bu şahsiyetleri :)

an itibariyle elime agzima klavyeye bulastirdigim nefis otesi pastamı, yerken nasıl yemek yapan erkekler hakkında atıfta bulunan arkadaşlarıma koyma planları yaparken bir anda vazgeçiyorum dünya tersine dönmedi haaa çok güzel yapmıssım çok yedim çünkü bir anda agırlık çöktü :)

"mutfakta kadinsiz orgazm" kavramina nail olan erkekleriz. ayrica suyuz ( mutfakta aşci yatakta savaşciyiz) aha kodummm :)))

Msn Arkadaşlarımın, bir tanesinin İletisi ve Mealini yapayım.

……büyüsü bozuldu o aşkın... dağıldı kalbimin inci taneleri :p
meali : hey millet ! sevgilimden ayrıldım ! önceden bana ilgi gösterenler yavşamaya başlayabilir, terslemicem. yeni birini arıyorum zaten. ilgi bekliyorum çok feci. ilgilenin benimle !

:)))) muhuahuauhuah

çocukken doktor arkadaşım birşey sanarmış aynen söyle söylüyor..

doktor olunca zengin adam olacağımı sanırdım. öyle değilmiş o.

:)))

hadi iyi geceler

ira yatarrr…

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share