Herkesin Süper Kahraman Oldugu Dünya

yalan dünya. her şey bomboş. hancı sarhoş. yolcu sarhoş.. aynen öyle valla

Neden bazı insanlar verdikleri sözde durmaz…hem sözünde durmadıgı gibi sonra buldugu mazeret sonucunda kendisini haklı çıkarmaya çalışır neden a.q. ? anlamıyorum artık, herkes bir yalan dolan peşinde ve verilen sözler havada uçuyor inanıp güvensen açıkta kalacaksın oda ayrı konu şimdi nedir abi bu ? şimdi söz vermek zor degil zaten dilin kemigi yok söylüyor o zor olan verilen sözün tutulması degilmidir, verilen sözler istek küçük olsun isterse büyük olsun, ya onuda geçtim öylesine söylensin veya iki gözüm önüne aksın, anam avradım olsun, yemin ederim ya gibi laflarıda peşinden getirip bir dramatikliğe yol açmıyor mu?

şimdi verilen sözün yerine getirilmemesinden sonraki dönemde de insanda bu beni önemsemiyor gibi bir hisde bırakmıyor degil hani, bu hissin yoğunluğu kişiden kişiye değişir tabi çokta sikimde dediğim kişilerden bu olayların azlığı ve çok taktığım insanlardan bu yöndeki eğilimlerin olmasında no oluyo lan ? diye de sordurmuyor degil hani.. çok kızıyorum çok şimdi söyle bir laf var “söz ağzımdan çıkana kadar esirimdir, ancak agzimdan ciktigi an ben onun esiriyimdir” söz verince bence hedef alınması gereken şeyde bundan ibaret olmalıdır aslında, şimdi benim çok güvendiğim bir kaç kişiden bu şekilde verilen sözlerin yerine getirilmemesi onlara olan güvenimizde zedelemekle de kalmadı bundan böyle geberiyorum deseler ben olmam yani, günümüzde dalavere, yalancılık, hokkabazlık o kadar ileri gitmiştir ki, eskiden "yapacağım" denilen şey yapılırken, daha sonra "söz veriyorum yapacağıma" şekline dönüşmüş en sonunda, anam avradım olsun yemin ederim..


ulan bana söz verip yerine getirmeyince anan avradın mı yapılıyor?? kardeşim bir söz veriyorsanız tutun tutmayacaksınız da söz vermeyeceksin, verdiğim borçları topluyorum bu ara her tel görüşmesinde kardeşimle başlayan o anı geçiştirmek için yarın hallediyorum haftaya hallediyorum gibi konuşmalar canımı sıktı bir araba parası kadar alacağım var halen sağdan soldan simdi ben bunların kafasını kırıp parayı almasını bilemez miyim pek tabikîde ancak yemin ederim artık koca bir yazık diyorum.. adam gibi adam sözünde durur ben onu bilir onu söylerim.. valla bundan sonra yapacağım şudur.. bu tür insanlardan uzak durulması gerekir ve hiç acımadan afişe etmek gerekir ki başkalarının başını yakmasın bu kişiler.. afişe edileceksiniz hemde itinayla!! amına kodumun yerinde çok güvenilen insanlardan bu denli bir duruma düşürülmenin tarifi yok olamaz okuyucu..


Ramazana ramak kala artık derler ya içkinin dibine vurdum diye, fazla dagıottım blog dan da uzak kaldım haliyle arkadaş canımı sıkıyor bu ara herkes kızlar bir ayrı dert erkekler bir ayrı dert olmuş insanları anlamak kadar zor bir zanaat yok zaten herkes mi bir garip bendemi sorun var böyle mıknatıs gibi çekiyorum bunları anlamak imkansız neyse artık..


Erkek arkadaşlarımın büyük bölümü benimle çok kız arkadaşım var diye ilgilenir sürekli arar sorar kanka ne yapıyoruz bu gece nereye kopuyoruz tabi sonrasında kardeşim hatun varmı, kardeşim su kızı tanıyormusun, tanıştırsana yada nasıl biridir bıktım a.q. silin telimi rehberinizden tanıyamadınız mı halen beni? ulan pezevenkmiyiz a.q. yemin ederim buradan duyuruyorum öyle bir şey sezdiğim tüm Abaza arkadaşlarım bitireceğim tüm arkadaşlığımı sizinle!!! uğraşamıycam tonla arkadaşa sahip olunca bir ton sorunda hırla oluyor tabikide, bugün seyi düşündüm ulan diyorum ben bu hayatta Mutlu muyum yada ne yapıyorum hayatın neresindeyim diye, kim mutlu ki ? dedim sonra cidden öyle…


Ömer Hayyam şarapçı abimiz demiş bir zamanlar

Beni yaratan kim ? Sen

E ne yapacagımıda yazmışsın önceden..

öyleyse günah işletende sensin bana

o zaman ne gerek var cennet ve cehenneme


1300 senelerinde yazılan bu dizelerin 2009 da da halen değişmediğini görmek ne kadar güzel değilmiş.. ??? :))


Sendemi Mümtaz amca ?? ( Mümtaz Saosyal )

gazete de yazısını okuyunca nasıl yani dedim duraksadım ilk önce, Kürtlerin Türkmenlerle yer değiştirmesi fikrini sunuyor apaçık, amcacım sen profsun nasıl bu şekilde bir yorum yapabildin anlamak imkansız yani ne diyeyim ki neyse diyeyim susacagımımı sandın yanıldın ? onca olay gördük, yaşadık, duyduk, ettik. yorumlar yapıldı, çözümler önerildi. hatta en "kafatasçı" zihniyetlerin en "vahşi" önerilerini bile okuduk, dinledik. bence bu çözüm önerisi en kafatasçı çözüm önerisinden bile daha sığdır. ne tarihi, ne sosyal, ne de coğrafi gerçeklere bu kadar aykırı ve saçma bir yaklaşım bilmiyorum. sormazlar mı adama "prof. ünvanını bakkaldan mı aldın" diye? yok. sormazlar valla.. Burası türkiye dimi, pışık.. hatta türk kizlari gitsin rus kizlari gelsin, ruslar dursun italyanlar hoplasin, almanlar gülsün fransizlar sevişsin" filan diye de önerilerde gelir bak yakında hahaha :D pokemon kartı gibi insan değiştirmek isteyen zihniyetten çekiniyorum yemin ederim…


Pack Shot programında dün MC Donalts ın bir ton değişik çocuklara yönelik reklam ve kamera arkası çekimlerini izledikten sonra ramazan a az kalmışken yine başladı bizim colacılar dedoşlu nineli reklamlara, türlü türlü fantastik reklamlar ile karşımıza çıkan kola üreticileri ne hikmetse ramazan ayında hedef kitleyi değiştirip böyle ağlak sulu zırtlak dedeli nineli reklamlara yöneliyor nedeni e biz duygusal insanları büyüklere saygı dedeler tontiş nineler hep sempatik gelir. e be güzel kardeşim sen namazında niyazında Allah ın gariban ninesine dedesine bir yıl cinsel içerikli çağrışımlı reklam seyrettir. sonra ramazan gelince. ağlak nine için sofraya bir tabak daha koy ülserden midesi kevgir olmuş dedeye kola içir.

adam mı sikiyonuz ulan demez mi o dede, bastonu kafanıza geçirmez mi o nine?

reklam yazarı çizeri olmak ister deli gönül tokat manyağı yapmak ister birilerini hahahah :))



Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..