Suya Atılmış Aspirin Gibiyim, Hoşurtulu ve Paramparça..;)

Garip Bir rüya gördüm Noluyuz Alo ??


Hava böyle bulutlu, Kapalı bir Orange Counrty sabahı, dairemdeyim, adı üstünde rüya, O.C.’de, evim de var, böyle blok, bloklar olur ya filmlerde görürüz, öyle bir yer yani, kapıcımda var ha ;) kapıcı geliyor, yeni tasinmisim herhâlde ki, böyle tanışma tripleri falan yapıyor herif ama kapıcı böyle recep ivedik gibi bir şey ayı lan bu diyorum hatta, oturuyoruz kapının onune tavla oynamaya basliyoruz, barcelonalıyım ben diyo kapici ayı, aa diorum Barcelonayı severim cok messi falan iyi çocuktur mazlumdur, ama sahada savaşçıdır falan diyorum,woww oooo diyo ben de Barcelonalıyım, ulan ne hareket cakti Messi Manchestera diye basliyoruz muhabbete, tavlaydi, Kahve, caydi oyle takiliyoruz, sonra icerden bi sesler, çıtırdılar (krispy Degil Lan) tikirtilar geliyo sanki, giriyorum iceri, ohaa bir anda ortalik karisiyo, böyle kapidan camdan pencereden adamlar daliyo iceri operasyon tribinde simsiyah giyinmisler zenciler falan, boyle kirmizi lazerli tufekler falan hassiktir, bi bakiyorum fbi,csi, hassiktir diorum, ortalik bembeyaz oluyo sonra, sis bombasi falan da atiyo ibneler, nooluyoruz falan demeye kalmadan, dolaptan benim boxerlarimi cikariyo adamlar valla, toplayip gidiyolar, ben arkalarindan, durun lan ne yapıyorsunuz manyakmısınız , versenize olum boxerlarimi diye bagiriyorum falan ama, dinlemiyolar ki tabi, bi anda kayboluyolar anlamıyorum, jack sparrow geliyo sonra kılıcını çekip boxerlar diyo diyo, aldılar diyorum sonra o lavuk ta kayboluyo, bizim barcelonalı kapici geliyo, nooldu abi falan diyo, ibneler boxerlarimi aldi yaaaa diye dert yaniyorum adama, siktir et abi giden boxer olsun falan diyo, gitti boxerlar diye uyaniyorum...;))) hala da anlamis degilim ne diye toplayip gittiler.…. ;))



Dün Fb Maçı öncesi, ellerimizde kokoreç ekmeklerle, cero nun elinde sucuklu ekmek var, gecenin bir yarısı lunaparka gitmek gafletinde bulunduk ki can sıkıtısı bu kolay degil :). akabinde "hadi lan, var mısınız lan" nidaları eşliğinde çarpışan otolara bindik. bir elde kokorec ve sucuk ekmek diğer elde çarpışan oto direksiyonu "mehehe..gulp..mehehe" diye tıkınarak çarpışıyoruz. o esnada karşı arabaya öyle bir koymak ki karşı araçtaki arkadaşın ekmeğinin arasından sucuğun fırlayarak öbür aracın ön farına yapışması. kahkaha krizleri eşliğinde ağız dolusu kokorec ekmeklerin ağızdan düşmesi, boğulma tehlikesi atlatmak. sucuk ön farda bir müddet daha çarpıştık ve sucuğun düşüremedik iyimi. midesine de bu sekilde yapıştı diye kızla sabaha kadar dalga geçtik ne gündü hahaha :)))



haberler gırla dönüyor yine, neymiş efendim anneler barış yapmışlar falan, üç beş tane kuyruğu kısık pe-kaka yandaşı itin şerefsizin "bunda ne varki? anlaştılar işe anneler, ne olacak? o onu vurdu bu bunu vurdu. ama oldu bitti. ölen öldü kalan sağlar bizimdir" gibi amı götü sikik bir "çağdaşlık, modernleşme gösterisidir bir kaç gündür herkesin agzında geçiniz bunları geçiniz…




Dün Gece Denizli Fb Maçı Tam bir fiyaskoydu, 2 gün oynandı maç haha 40 dk gitti ışıklar romantik olduk sonra 4 saat oturmusuz kıçımız ağrıdı falan, :) gollerin biri 9 ağustosta diğeri 10 ağustosta atıldı :) bakmak lazım tarihe, 2 güne yayılan kaç maç vardır. jenaratörlerin çalışması için şehir şebekesinden elektrik desteğine ihtiyaç duyduğunu öğrendiğimiz maç. hadi cahil milletiz diyelim de bu kadar da değiliz yahu, jenaratörün ne işe yaradığını ne amaçla kurulduğunu biliyoruz. kim bilir neler oldu hem sadece o böelgenin elektirigin gitmedi ve işten yeni çıkarılan bir stad görevlisinin gelip 40 dk dır ugrasılan adamların yapamadıgı arızatı 2 dk da halletmesi gibi garip olaylar da olmadı değil haha neyse aldık 3 puanı :)



burger king'e girin karlı chicken bu nasıl reklam yahu igrenç ilk gördüm sendemi brütüs dedim, türkçenin mına koydunuz yani, girin chicken ne lan bu ? gözümüze tecavüz etmekden zevk mi alıyor bu reklamları çıkaranlar ? bana ne lan


BÜLENT ERSOY.. senden nefret ediyorum.. bunuda söylüyyeyim iüreniyorum seni görünce, Mustafa Topaloğluna Havale ediyorum hatta, dönek demişti sana hahaha o gelir hakkından

yatıyorum bye

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..