Panama Bandıralı Kuru Yük Gemisi Gibiyim, Her An Bir Kazaya Karışabilirim

Güllüşahhh Sana Ne olduu diye haykırasım var, Güllüşahı anlatmıştım okuyucu

Bknz..http://irasare.blogspot.com/2009/07/kzgn-kumlardan-sv-nitrojene-atlamak.html


Gülo şu anda Şu Modda : hayaaaaaaat beeeeeni neeedeeeen yoruyosuuuunn ;)))


İşte o Güllüşah Trafik Kazası Geçirdi,( Şükürler Olsun ki İyi Şu Anda Az Çok Ağrıları Olsada ) Her ne oldu nasıl oldu ise, bilmiyorum ancak tel bildiğim bir şey var, “sakınılan göze çöp batar” hesabı sürekli çevresi tarafından beğenilen takdir ediler sürekli övgüler alan, bir o kadar da güzel bir kalbe sahip güloya NAZAR değdi, şaşaalı bir şekilde güllüşah aynı güllüşah ama :) böle yatakta falan frapan (ekstra süslü,ekstra havali ) haline aynen devam ediyor hahaha :)) yeni koymuş olduğu fotolardaki huzurlu, durgun ve dinlencem rahat bırakın huleynnn tarzı sakinliginede fazla inanmamak gerekir, ;)


Varlığınla mutlu etmekle kalmıyor, zekanla büyülüyor aynı zamanda, sevecenliğinle huzur veriyorsun insana, bu şekilde değer verilesi ve sevilesi bir görüntü üzerine senin bu durumda olmanı ilk gördüğümde baya üzülmüştüm, ancak fotolardan sonra üzüntümün yerini daha başka duygular aldı hele o F.Aker yokmu koptum

yani o derece, bu arada F.Aker güllüşahın Saz arkadaşlarından, elimden çekeceğin var söyleyeyim, Gülo yatakta dinleniyor e haliyle insan trafik kazası geçirmiş bir boyunluk ve yorgun düşmüş bir beden ağrıları var neyse, F.Aker resimlerde öyle bir pozlar vermişki gülonun bazen tepesinde bazen bacaklarını sallıyor falan anlamadım nasıl bir tarzı var hahahah :)


Şimdi Güllüşahı önemli kılan ne bu kadar diye soranlar da olacaktır efenim onun açıklamasını yapayım hemende soru işaretleri kalmasın, insan bazen kendi kendine soruyor aslında bende soruyorum güllüşahı önemli kılan ne ? insanın içine işleyen bir gülüşü var, Mesela öyle hayatımızda mutlaka birisi olmuştur belirli dönemlerde, sebepsiz dostça, arkadaşça. hiçbir iyiliği, güzelliği dokunmasa bile o insan sevilir. aslında nedeni de bilinmez. iyi birisi, seviyorum işte dersin. bu bile yeterlidir. çoğu zaman sevmek için sebep aramayacaksın. sevdikçe sevilirsin. yok yok o berbat klişeyi yapmıcam, yapmam;) seveceksin sadece, fazla güvenmeyeceksin ya da bunu belli etmeyeceksin. bazen o kişinin bir bakışı, bir gülüşü bir sürprizi herhangi bir şey işte küçük şeyde olabilir yeterlidir. onun için basit olabilir lakin sen buna çok anlam yükleyebilirsin.. belki de budur sebebi, dile getiremiyorsundur. değerli olduğunu ona değer verdiğini hissetirirsin vb..

Misal..
- seni niye seviyorum “bilmiyorum” Güllüşah.
+ Delimisin? güzelim sen.
- “biraz”!, olsun yine de seni seviyorum. hahahaha ;)


F.Aker’den kurtaracam seni bu arada merak etme hahahaha :D "supermann bizii kurtaar"

F.Aker’inde güllüşah a refakat sırasındaki düşüncesi “her şey bomboş. hancı sarhoş. yolcu sarhoş” buydu herhalde hahaha ;))

:)) F.akeri de tanımıyorum gebertecek beni bunları görünce hahaha, Neyse Teşekkürler onada Güllüşah ı yalnız bırakmadığı için Kötü Gün Dostu..

Güllüşah ı ALLAH Sevdiklerine Bağışladı, ve şu anda az çok ağrıları olsada iyi durumda, gerçi o hareketli yerinde duramayan insan ne kadar daha o yatak’da kalır bilinmez, Bağlasan Durmam diyebilir her an :))

Çok Çok Geçmiş Olsun Gülom… O Yüzün Her Daim Gülümsesin.. Söz kalpten çıkarsa kalbe kadar ulaşır, dilden çıkarsa kulaktan öteye gitmez

Gözlerin bir şeyler gördüğü surece durduk yere üzülmezsin.üzülecek bir sebebin olduğu surece göreceğin her şey senin için bir sebep olacaktır..


BU Kanatlı Melek Gibisin İŞte...


benden öte bir ben var bende,
"ben" demiyor, önce "sen" diyor,
bakıyor çevresine,
ve diyor "neden"...

 

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

3 Yorum:

Sevil dedi ki...

Çok geçmiş olsun, sevdigin birisine bu denliyazman ne güzel kıskandım :)

dexter_fernando dedi ki...

Harika bir blog hazırlamışsınız. Ayrıca http://beneaththeground.blogspot.com sitemizi korku sever arkadaşlarınıza tavsitye ederseniz mutlu olurum.

İRA dedi ki...

teşekkurler göz atarım sitene :=)

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..