Üstümü Başımı Parçalayıp Caddelerde Kollarımı Açarak Ambulans sesi Çıkarmak İstiyorum.

Windows Media Playerimde, Cem Karaca – “Beni Siz Delirtsiniz” müziği eşliğinde başlıyorum dizelere müziği dinlerken harbiden delirmişim bende, ne kadar dolmuşum o kadar gıcık olduğum konu var ki ? O kadar İsyan edesim varki bugün bunları yazayım ben fırsattan istifade,

"Allahım sen akıl dağıtırken senden kaçanlar, şimdi beni mi buluyorlar sistematik olarak?!"

Neyse Ben buradan sesimi duyurmak istiyorum açıkçası,


Benzin fiyatlarıyla, kedinin fareyle oynadığı gibi oynanırmı lan ?, Merkez bankasının başkanı konusurken neden titrek gibi konusuyorsun düzelmeni istiyorum!, döviz kurunun da kıçıyla başıyla oynadınız felaket zararda millet alo?, Arkadaşım Mahmut, 325 lira borcunu hala ödemedin. o göt, yavşak gülümsemenle ortada dolaşacağına bir an önce gel borcunu öde ipnetor herif. aynen sende şahin amına kodumunun yerinde 1 ay dedin 2 sene oldu bankamıyız göt herif, Sevgili yan Komşum ismini bilmiyorum yenisin daha, senden istirham ediyorum . leş gibi kokuyorsun çok afedersin, burnumun dibi direği sikildi, git bir duş al a.q., Sevgili alt komşum sana gıcık oluyorum Akp yi Övüpte Şimdi Akp Düşmanı Olmanı bir dünya din konusunda yalan yanlış anlatımlarını kaç aydır ebemi sikiyosun, götünde çıbanlar çıksın oturama, Burger King o nerede o Eski whoperlar, her siparişten sonra arayan bir kız var memnun musunuz diye soruyo arama lan artık!!! uludağ limonata'nın şeker düzeyini eski haline getirin, Turkcell Reklamı Merak ne güzel sey diyen o 3 kız hepinizi sikeyim Bitsin artık o reklam yırtık dondan çıkar gibi çıkmasınlar, metin ali feyyaz film çevirsin izlemek istiyorum. sevgili Çamlık Özsüt, tomas'ın fiyatını düşür hayvan gibi zam yaptın artık yiyemiyorum, Digiturk Hayatımı siktiniz kapattırıcam sizide ulan, Mahalledeki Market Para için götünü bile satarsın bütün ürünlerinin tarihi geçmiş yeter lan yeni ürün al, Doritos panço nun ilk çıktıgı zamanki baharat tadını istiyorum, Tarkan yine Oynama şıkıdım yakalarsamlı müzikler yapsın dinleyelim, Fenerbahçeye laf eden ali, sakine, gözde, hande hepinizi FENERBAHÇE siksin, işiniz yokmu lan sizin beni her gördügünüzde Fenerbahçe muhabbeti açarsınız yavşaklar, Dogum günümü unutup aylar sonra hatırlayanlar hepinize ayıp diyorum, yazıklar olsun konuşmayın lan, O damacanada mastürbasyon yapan gerzek sana laf bulamadım a.q. öküzü, Tavuğa tecavüz edip ceza almayan sapık horozlar ellesin seni, Bodrum karayolunda beni sollayan Kırmızı Ferrari götün yiyorsa aynı güçte araçla gel artistlik yapma, hepsiburada.com aldıgımız cihaz 3 gündür gelmedi. cihazı sibirya'dan mı temin ediyorsunuz mına koyim.


OH BE RAHATLADIM..



şu el titremesiyle daha neden yazıyorum farkında bile değilim ama klavye tuşlarına bastıkça birşeyler oluyor gibi.. düşünüyorum bazen neden böyle gidiyor diye.. belki karmadır ya..

karmam sıfıra düşse de düşmese de çok da sikimde, kalan sağlar bizimdir...

"hayır yani ben mi anlatamıyorum yoksa sen mi anlayamıyorsun?"



"tanrriimm beenn naaptiim da bunlari cektiriosun?"

karşılıksız değil dimi çünkü bunlar..


ya da ne bileyim ille iyilik yaparak cennete gitmek midir olay ?
daha öncesinde bir bok yemesen neden kötü gitsin herşey..



Duyun bu ses iyi kulak verin bunları iyi okuyun lan yobazlar, atm'den para çekme işlemi sırasında çenesini ilen neredeyse omzuma dayamak suretiyle işlem yaptığım ekranı seyredenler, dolmuşa binmek üzereyken önce itekleyip sonra kapıdan benimle aynı anda girmeye çalışanlar, market kasasında para vermek için beklerken alışveriş arabasıyla durmaksızın dürtenler, insanda delirme hissi uyandıran başlıca kişilerdir.


Bahsi geçen bu insanlar, özellikle bazı dönemlerde, karşıma çıktıklarında ise, filmlerdeki saldırıya uğrayan bir sokak çetesinin sorunlu ve saldırgan elemanı edasıyla, aniden arkamı dönüp bileklerinden tutup burkarak, önce yere yatırıp sonra karınlarını defalarca tekmeleme isteği de uyandırırlar!!! adam olun lan ne insanlarsınız???


HADİ MAÇ BAŞLIYOR..

DAHA GÜZEL GÜNLERE ELELE… BYE

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

1 Yorum:

Ayça dedi ki...

:))))))) hayatımda bu kadar içten ve bu kadar açık bir blog görmedim kutlarım süpersin haha

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..