Nasil Para Kaybedİlİr? PART 1

sg

HAYALİ KÜÇÜK ALİ OLMAZ!!!!!!!

Bu yazı Dizisini, Borsada ve yatırım enstürümanlarından para kaybeden herkes Okusun…..

Çok yararlı Olacaktır ve Bundan Sonra Daha Sistemli Bir Şekilde, Borsada para kaybetmeyeceklerdir…

Sayın BABA nın Borsa Geçmişinden kesitlerdir.

faraziyelerle kazanılmaz,KAYBEDİLİR!

ah şu fiyata tekrar gelsede satsam dediğinizi duyuyorum, işte o çıkmaz yolun girişidir.sakın.sakın.sakın !!!!!

Nerede oldugunuzdan çok,borsada olup olmamanız önemli,eğer borsadaysanız vay halinize!!

1986 yılı şubat ayında İMKB ile teşerrüf ettik. O zamanlar emirler sandıga atılırdı,çetrefilli formüllerle dağıtım yapılır ve neticeler Kaya bey tarafından saat 10 da açıklanırdı.30 m2 lik bir salonda 5/6 broker ve 4/5 borsacı adayı olurdu.iki girişten sonra mal almak veya satmak için en güvenilir yöntemin en iyi fiyat teklifi olduğunu çözdüğümde,komisyoncular böyle teklif mi olur deyip güldüler.onların buna aklı erene kadar ben epeyce yol aldım,çünkü ben istanbul dışındaydım ve ayda bir falan ancak gelebiliyordum.Mallarımı iş bankası saklamada tutuyor,saklama sevisindeki çocuklara borsa başkanının pörtföyünde bir hareket olup olmadığını soruyordum.1987 yazı geldiğinde başkanın pörtföyü duruyordu,tabii benimkide.KOYDUĞUM PARA 20 kat falan olmuştu.her gün insanlar deliler gibi senet alıyorlar ,fiyatlar serbest bırakılıyor,bir gün evvel 1000 tl olan senet ,ertesi gün 7000 tl den açılıyor,bazan günü 12000 tl den kapatıyordu.

PART 1
ARKASI YARIN

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..