Nasil Para Kaybedİlİr? Part8 yüz milyon dolar nasıl yok edilir.(20 günde)

Nasrullah Ayan 93 çıkışında çok para kazandı,eh bendenizde fena değildim( sanıyorum gelmiş geçmiş tüm zamanların rekorunu kırdım)korkunç bir disiplin ve yazılarıma bağlanarak.

Sevgili nasrullah çelik halat ,tam sigortayı almış ve beş tanade aracı kurum sahibi idi.yemek davetini kabul edip,barıştık.bana sordu çöküş ne zaman? 15.01.1994 dedim.öyleyse ben aralık sonu hallederim dedi. ve 26 aralıkta tahtalardaki satışlarını gördüm,içimden inşallah sağlam durur dedim,hesaplarıma göre 35 mln dolarlık satış yapmıştı.

94 başı bütün küçük senetler her gün %10 gidiyordu,parada olan birinin halini düşünün,14 ocakta nasrullah özelleştirme idaresinden 33 milyon dolarlık bolu çimentoyu blok olarak alıyordu,telefon ettim ama çıkmadı,hoş çıksaydıda yapacak bir şey yoktu ya.

15 inde büyük düşüş başladı.10 gün sonra bolu 2000 li rakamlardaydı ve dolar 35 bindi(15 den)yani 33 milyon dolar 10 gün sonra 5 milyon dolardı,doların 80 bine gideceğini varsayıp %1000 lerle repo (tabbiki karşılıksız) YAPIYOR 40 binlere kadar dolar alıyordu,dolar 30000 e düşüyor repo 1200 lere çıkıyordu ve 26 nisan 94 de nasrullah faaliyetlerini durduruyordu.................
end of part 8

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..