Nasil Para Kaybedİlİr? Part 2

ve bir gün başbakakan özal,bakın nasıl İMKB yaptık ama,buradanda özelleştirme yapacağız dedi.Günlerce kağıtlar alıcı bekledi,fiyatlar 1/10 ......1/7 falan oldu.Bu arada açılış fiyatlı satışlarım hiç gerçekleşmedi.bir kısmı gerçekten gerçekleşmiyordu ,bir kısmı ise aslında gerçekleşiyor fakat bana seninki gerçekleşmedi deniyordu.Bir gün kimseye görünmeden seansa geldim,emrimin gerçekleştirildiğini duymama rağmen,seans sonu komisyoncum emrimin gerçekleşmediğini bana anlatıyordu.

İyiler daima komisyoncuların oluyordu,seansa sadece iş bankası giriyordu,bankalardan.İş bankasıda aynı oyunu oynadı bana tabiiki.Bu arada 86 nisanında 8400 tl den100 adet AKÇİMENTO almıştım.ertesi hafta pazar günü tercüman gazetesinde akçimento yu 12500 görünce satış emri verdim.pazartesi günü akşam telefonla aradığımda satılmadı dendi.hafta sonu gazeteden ( çünküm borsa bilgilerini haftalık olarak pazar günleri tercüman verirdi sadece)(ebatlarıda döviz kurlarıyla aynıydı.) hissenin 17500 olduğunu görüyor,pazartesi satış emrini veriyorum amma satılmıyor.bu haftalarca non stop devam etti,zannediyorum 9. haftada 225000 tl den ancak satabilmiştim.
PART 2

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..