Nasil Para Kaybedİlİr? Part9 1994 ve volatilite

Her şeye rağmen akbank ağırlıklı pörtföy beni kurtardı,yoksa 9800 gören tuddf 1200 e geldi,öbürleride öyle bir tek akbank sadece %10 düşüşle durdu.ve agustos ayında bir büyük yanlış yapıyor nasrullahın batan aracı kurumlarından birini satın alıyordum.artık daha müşteri ,spk,maliye .... ilede uğraşmam gerekecekti.

bir müşterim 4 milyon dolarla oynuyordu,para yarıya düşünce işlemlerini yasakladım,tabiiki başkasına gitti,para orada sabun oldu,iki ev satarak bana geldi,artık senden habersiz dokunmayacağım dedi ,ben işlem yapmadıkça ve yaptırmadıkça yine kaçtı,şu anda boşanmış ve kimbilir kaçıncı evi satmış durumda geziyordur

bilmiyorum,bu tür sayamayacagım kadar çok örnek var elimde, HELE HELE ORTA asyada yüksek bir dağ soyadlı kişi ,rumeli deki daglar soyadlı kişilerin 300 /400 mil dolarları ne oldu dersiniz? şimdi anladınızmı PARA NASIL KAYBEDİLİR? CEVAP
BORSAYA GELEREK
END OF PART9

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..