Nasil Para Kaybedİlİr? Part 3

cağaloğlundan karaköy'e

1987 eylül ayında cağaloğlunda düşüş bütün hızıyla devam ediyordu,Çukurova gibi sağlam bir kagıtta 25000 den 8000 e gelmişti.Pazartesi KARAKÖYDE BAŞLAYACAK BORSA için İstanbula geldim ,

AÇILIŞ muhteşemdi.büyük bir salon her senede ayrı bir tahta ,anlayacagınız sistem değişmişti.fiyatlar aynı gün 3/4 kat olmuştu,çukurova 8000/ 24000 .fakat bunun ardından düşüşler yinede devam etti.Bende ala sata 2400000 usd dolarını 70000 dolara düşürmenin keyfini yaşıyordum.bir gün ya bu böyle olmaz oyunu kendimiz kurmalıyız dediğimde,1350/1550 arası ege gübreye üçgen attım.AO 1352.

ERTESİ GÜN TAVAN 1525 olduğundan,tavana bir sürü alıcılar gelmişti.Çarşamba ise tavan 1650 idi ,fakat tahtadaki en iyi alış 1350 idi.Seansın sonuna kadar hiç işlem yapmadım son dakika da tavan dahil aldım.perşembe tavan 1800 dü.tabanda bile alıcı yoktu iki tahta satıcı vardı,tabii biz yine tahtayı üçgenledik.Cuma günü tablo aynı idi tavan 1950 idi.seansın başında bütün satışları aldım,tavan alışa geldi verdim ,satışa geldi aldım,bana soruyorlardı ne yapıyorsun:el cevap ne yaptığımı bilmiyorum.onlar kendileriyle dalg a geçtiğimi zannedip kızıyorlardı ama ben gerçekten ne yaptığımı bilmiyordum.neticede seans sonu bütün tavanları aldım ve şehrime döndüm.

inanılmaz bir hafta sonu geçirdim,tahtanın bu işlem hacmiyle aldığım malların satışını bir yılda falan tamamlayabilirdim.uyku muyku hakgetire.Pazar gece yarısı otobüse binip istanbula geldim,karaköydeki bir çay ocağına gittim uyuya kalmışım.saat 11 gibi kahveci beni kaldırdığında seans çoktan başlamıştı.bor sa salonuna girdiğimde gözlerime inanamadım tavan 2150 idi ve üç tahta alıcı vardı,elimdeki malların yarısını verebiliyordum.hemen 1900 kadar bütün alışlara verip otele uyumaya gittim.

nasıl olsa kağıt artık adam olmazdı.ama kuşlar gibi hafiflemiştim(İMKB de ilk tahta yapmada böylece gerçekleşmiş oldu)Sabah borsaya geldiğimde insanlar beni kapıda karşıladılar,bende muzaffer bir komutan gibi içeri girdim.tahtanın taban olduğundan hiç endişem yoktu.gözlerim dört kere yerineden oynadı.tahta 2200 tavandı,meğer ben verip çıktıktan sonra tahta gene tavan olmuşmuş,elimdeki öteki malları 2700 den verdim.vesselam.
part 3

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..