Nasil Para Kaybedİlİr? Part10 new yorka giden para!

yıl 1990 borsa ölü,türkinvestte option ,future işlemleri yapılıyor,ben nasrullah la konuşmadığım için gidemiyorum,çevrede mevzuu oluyor,

Ceyhan Bektaş ya diyor ben new york a giden paranın geri geldiğini görmedim.

Yıllarca future yapan insanları takip ettim,doğruydu ,para geri gelmiyordu. sonraki yıllar dank etti, ceyhanın bildiği tek borsa new york tu,yani ceyhan bunu söylerken demek istiyorduki borsaya giren para geri gelmez. İşte ülke yararı,,falan ,teknik,temel filan,filan............., işte o yıllarda nasrullah körfez krizi için petrol de pozisyon açmış,25/29 dolar arası savaş çıksın ben bunları 50/60 dan satacağım dermiş.,


Ocak ta savaş başladı saddam kuveytteki petrol kuyularının hepsini yaktı,kendininde petrol satış imkanı kalmadı,

Yani İKİ EN ÖNEMLİ OPEC üyesi IRAK VE KÜVEYT petrol üretemiyorlar ve satamıyorlardı,petrol teknik ve temel olarak uçması için her şey hazırdı.

Aamma petrol 40 dan 34 e 34 den 28 e 28 den 23 e 23 den 18 e düşüyor ve nasrullahın future kontratları likide ediliyordu.(teminatlar sıfırlanarak) vesselam. .
end PART OF 10

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..