Nasil Para Kaybedİlİr? Part5

1989 a devam!

n512818128_137747_3294


Ve ben erğli alıp satarken,AOG TURKİNVEST ADLI aracı kurum el değiştirdi.komisyonları üç aylığına sıfırladı.Tabii ben türkinveste gidip hesap açtırdım.benim sadece ereğli tahtasında iş yapmam yeni patronun dikkatini çekmiş.Brokerim Selim bana gelerek patronun beni yemeğe davet ettiğini söyledi,eh beleş yemek iyidir deyip,sarıyer urcan restorana gittik.az sonra bir vatandaş geldi,ben NASRULLAH AYAN dedi.Rakı,balık derken muhabbet koyulaştı,erglide bildiklerimizi anlattık,karşımdaki vatandaş iyi bir dinleyici idi,aşagı yukarı bütün gece ben konuştum.Ayrılırken seans sonu şirkete gelmemi,orada beraberce vakit geçirebiğimizi bahsetti.Genel müdür şimdiki milli takım menejeri CAN ÇOBANOĞLU idi.

15000 lerden sora nasrullah deli gibi,ereğli alıyordu,ulan nasrullah bu para nereden geliyor dediğimde kahkahayla ben zengin birisiyim bu da paramı derdi.30000 li rakamlarda 60/70 milyon dolarlık ereğlisi vardı.


bİR GÜN CAN ın yanında otururken,kalkınma bankasında can a habire telofon geliyor,repo bono lafları gırla gidiyordu,şimşek çaktı,demekki bunlarda çok yüklü miktarda hazine bonosu vardı,satıp ereğli alıyorlardı.bir ay kadar sonra yine can ın odasındayken,mutad üzere kalkınma bankası telofonları geliyor Can boncuk boncuk terliyordu,anladığım kadarıyla karşıdaki kişiler hazine bonolarının fiziki teslimini istiyorlar,Can da kıvırtıyordu,megerse Can onlara devamlı şu kadar hazine bonosu satıldı diye TÜRKİNVESTin makbuzunu veriyormuş,o zamanda hazinenin sattığı bu bonolar bir ay sonra fiziki kağıtlarla değiştiriliyordu,anladımki nasrullah bu hayali bir aylık süreyi kullanarak,olmayan bonoyu satıyordu.


Hakkını teslim etmem lazım,nasrullah daha ergli 19000 lerde iken bana sakın dokunma ocakta 150000 diyordu,hawai ye tatile git sana daha ucuza gelir diyordu.Eregli 80bin lerde iken mali şube türkinvesti basıp,erglilere el koyuyordu,kalkınma bankası 61 000 ne kadar kağıtları satıp parayı likide etti.
Öteki artan ereglileri iade ettiler,nasrullah bir anda borçsuz 30 milyon dolarlık erğlinin sahibiydi artık!
END OF PART 5

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..