Nasil Para Kaybedİlİr? Part7 karanlıklar artarken!

ehh evde yatmak iyide yatarkende para lazım,çocuklar okuyor,ekmek yeniyor...


Eski bir arkadaşım,Türkiyenin en eski aracı kurumlarından birinin sahibi,beni aradı gel beraber çalışalım,dedi.Arkama ciddi para gücünü alırsam ,başarırım diyerek teklifi kabul ettim,

her sabah E5 e çıkıyor,minübüsle hareme .oradanda sirkeciye geçiyordum.Bak Mehmet dedim birgün,oyunu bizim kurmamız lazım,işte sana tahta ADANA A.HER GÜN TAHTANIN %20 Sİ SATIŞTA ,BİR ÜÇ GENLEDİKMİ % 20 yi aldık,bir daha etti sana %40/50 çünkü o anda satışta olmayanlarda gelecek,51 i geçtiğimiz an genel kurulu topla yönetimi al.

çünkü adana a 4,b 2,c 1 yönetim kurulu üyesine sahip,yok eğer % 51 i bulamazsak mesele yok,en % 25 yukarıdan malları satarız.HER halükarda risk yok dedim.Mehmet birkaç gün düşündükten( muhtemelen para aradı bulamadı) yok yapamayacağız dedi.

biz birkaç tahtada hareketle küçük paralar kazandık.Kordsa 5500 leri görmüştü 3300 lerde fiyat bana uygun geldi aldım(beraberce)aldıkça fiyat düşüyordu 2800 lerde mehmet ben satacağım dedi.ben direndim o sattı,beni merak ediyorsanız iki hafta sonra 2100 tl den sattım.

O arada yine eski bir arkadaşla karşılaştım,bana bir buçuk yıldır Mersinde dağlarda yaşadığını ve borsayı çözdüğünü söyledi,yaptıklarını grafik üzerinde anlattı ve bu arkadaşı Mehmede tavsiye ettim,benim yerime pörtföy yönetimine o alındı,

sonuçlar inanılmazdı.fiyat 2800 ü görecek,oradan 3150 ye gidip 3050 kapatacak diyordu ve oluyordu,bir hafta sonra o arkadaş Mehmede ne söylediyse bilmiyorum Mehmed bizi nazikçe kapının önüne koyuyordu.Dolayısıyla bendeniz bira ve pavorottiye devam ediyordum.

BU arada yazdığım notları düzenliyor asla borsayla ilgilenmiyordum.

Kendime söz verdim, eğer borsa ya dönersem notlarımın dışına asla çıkmayacaktım.

91/92 böylece geçiyor,93 e geliyorduk,içim kıpırdanmaya başlamıştı anlaşılan bull market başlayacaktı.bir gün takım elbiselerimi giyinip Özhan Oral menkule gittim.

Oradaki vatandaşları seansdan önce toplayıp, bakın arkadaşlar alım satım yapmayı bırakın mallarınızı alın yıl sonu gelin 1e 10 kazanırsınız dedim,tabiiki oradakilerin çoğu parayı sana verelim bize yıl sonu 1 e beş ver dediler.
END OF PART 7

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..