Nasıl Para Kaybedilir. bazı isimler ve renkler?

Global den yabancı orderleri tokatlayan,şu anda karda gibi gözüküyor,1991 de beni ,kendisini aldırdığım aracı kurumdan yollayan kişiyide 6 ay sonra farklı bir seans salonunda gördüm,bir dahada ne gördüm nede duydum.SEVGİLİ MEHMEDEDE NE OLDU DİYEDE SORMADIM?

bırakınız küçük adamları,bu kevgirden kimler geçti,globalin patronu olarak tanınnan şahıs(aslında %1....%10 arasında hisse sahibi küçük ortaktır)bir gün bir toplantıda valla bizim şirket her sene 50/60 mln dolar para kazanır amma bu para şirketteki hırsızlar yüzünden yok olur dedi,yoksa 15 yılda 600/700 mln dolar öz varlık olması gerekirdi diyince dayanamadım o hırsız olsa olsa şirketin tepesindedir dedim.Şüphesiz bana katılmayan olabilir amma bir yerde kazanç şansı % bir lerden azsa o işi yapayım diyen insana millet gülmezmi.Bakın iki tane kıytırk halka arz bile yapamadılar,çünkü millet yemiyor artık,dolayısıyla sevgili Kmx de yok bull market böyle bitmez deyip duruyor,hayır artık buraya halk zor gelir

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..