Ah Bu Joe Amca!

RESMEN BAŞIMA İŞ AÇTI.

ya bu benim tanıdığım bir adam değil.19xx yılında bir yerde okumuştum ,emin olun gazetemi,dergimi,kitapmı; onu bile hatırlamıyorum.

Ama adamcagızın 3. altın kuralını hatırlıyorum.

Orada şöyle anlatıyor,bizim yaşadığımız kasabada yeni bir market açılmış,hanım da oraya alışverişe gitmiş.bana anlata anlata bitiremedi.bunun üzerine o marketin hisse senetlerinden biraz aldım ve inanılmaz para kazandım.

Bazı arkadaşlar öneri yani kagıt adı istiyorlar,onların kazanacağını bilsem seve seve veririm.başından beri beni takip edenler bu gibi konulara hiç değinmediğimi bilirler.çünkü geçmişte yaşadıklarım,bana bunu öğretti.

Ben sadece o da emin olursam yönün nereye olduğunu söylemeye çalışırım.geçmişte bazı arkadaşlarıma aynı kağıdı önerdiğim oldu.bir kısmı o kağıttan küçük bir zararla kurtuldu,bir kısmı yine aynı kağıttan inanılmaz para kazandı,bir kısmı kağıdı ısrarla tutmaya devam etti,şirket battı.çünkü bu iş doğru kağıdı almakla bitmezki,nerede ne zaman satılacağını da bilmek gerekir ve bütün bunlar kişiden kişiye değişir.


İNANIN kendi yörüngesini çizmemiş,kendini tahlil etmemiş,kendi bastonu olmayan kişinin burada yürümesi mümkün değildir.

Nereye gelirseniz gelin ,kesinlikle hakederek geleceksiniz,ve bu asla başkasının dümen suyundan giderek başaramazsınız,elbette tecrübelerden deneyimlerden yararlanmak en ucuz ,en kolay yoldur,ama o bile inanılmaz öz güven ve beceri ister.

E ĞER BAŞKASININ YAŞADIKLARINDAN DERS ALARAK YÜRÜYENLER VARSA,BU TAMAMEN ONLARIN BAŞARISIDIR.

Benden senet adı isteyenler ;bu blogu baştan sona okuyun ,eğer anlayabilirseniz sizin hazineniz buradadır ve sizin artık Allahtan başka dosta ihtiyacınız yoktur.

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..