Petrol Ofisi

petrol_ofisi

İş -DoĞAN yatırım a.ş. diye bir şirket kuracaksınız ve 1 milyar doların üzerinde bir rakamla Petrol Ofisini alacaksınız,sonra 1.2 milyar dolar borcu olan şirketle,her sene 200-250 milyon dolar karı olan bir şirketi, birleştireceksiniz.

5 sene sonra ,borç sıfırlanacak ve hiç vergi vermeyeceksiniz.

Yani şirketi bedava alacaksınız,eee olur tabii.

Bal gibi olur.

Bu birleşme izin aşamasında SPK ya yazdım,bu izni imzalayanlar güneş yüzü göremez dedim.İzin çıktıktan sonra da cumhuriyet savcılığına suç duyurusunda bulundum.

Ne oldu; tabiiki hiç bir şey,zaten bir şey olmasınıda beklemiyordum.

Bu topic teki eski yazılarımda ,bir kaç kere, bu konudan bahsettim,Eh bizimki işgüzarlık işte,kendini tatmin gibi bir şey.

Asıl suçlu bu birleşmeye izin veren SPK yönetimi ama onlar merak etmesinler,haklarında dava açılmazsa (son iki gün) yırtıyorlar,bu hengamede benim gibi, kaç akılsız vardırki ,bu işi takip etsin.

Doğan grubu da merak etmesin ,birleşmede devletin kapı gibi onayı var,bu günler de geçer ve tatlı tatlı paraları yerler.

Yetim ,öksüz hakkı varmış ,mış,mış!


Bir varmış,bir yokmuş,deve tellal ,pire battal iken.

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..