Nasil Para Kaybedİlİr? Part14 1995

1995 yılında şirketimiz işe başlamıştı,nisan ayında şirkete naylon torbalar ve gazete kagıtları içinde paralar geliyordu,

200 ü aşkın hesap açtık,haziran gibide bu vatandaşlar mallarını satıp hesaplarını kapattılar ve yine naylon poşetlerle gittiler( iki misli olarak).bunlar kimlerdi halen anlamış değilim.altımızda bir dövizci vardı,bu meğersem başka bir aracı kurumda iş yapıyormuş,

250 bin dolar kaybetmiş,bizim naylon torbacılar meğer ona inip döviz alımışlar,o da burası bereketli deyip bize geldi devamlı seans yapıyordu,ya etme eyleme deddiksede faydası yok,neyse bir tofaş yaptık beraberce yüklüce para kazandı.


TOFAŞ ın genel kuruluna gittik,jan nahum u dinledim ve hemen gelip tofaşları sattım,bu arkadaşa satmadı.(ben asla kesin dille alınır veya satılır demem.)

Ben satınca tabii kagıt biraz geriledi fakat bir müddet sonra iyice prim yaptı arkadaş iyi fiyattan sattı,lakin kafayı çukurova ve kepeze takmıştı,ve gün içi yapıyor ve devamlı çarpılıyordu,ulan bunlar nasıl benim paramı alırlar,benden akıllılarmı,diye gölgelerle kavga ederdi.

1997 de ben 20 binlerden BAGFAŞ aldım,almaz olaydım ,borsa uçmuş fekat BAGFAŞ lar ancak 30000 olmuştu.bizim kağıdın adını karpuz koymuşlardı,brokere sorarken de karpuz kaç derlerdi,aylar sonra karpuz olgunlaştı,iki ayda 120000 bini gördü.ben karpuzları sattım,fakat iki ay sonra karpuz 450000 tl olmuştu.işte o karpuz orta asyada dağ soyadlı ve rumeli dağları soyadlı banka sahibini maalesef yoketti.

Türk borsası adam gibi adam olan iki evladını maalesef karpuz tarlasında şehit vermişti,vuranlarmı dediniz? onlar bu topiğin ilk yazısında belirttiğim şahıslardı.(UNUTMAYIN HER ZAMAN ONLAR VURUR,ONLAR DEVAMLI DÜŞEŞ ATARLAR)


BİR GÜN AŞAĞIDAKİ DÖVİZCİ GELDİ,sEn nebiçim adamsın bana niye karpuz aldırmadın dedi.yahu ben komşu diye seni kendi odama almadımmı?aldın,peki ben karpuzları alırken sen yanımdamıydın ? evet,ilk altı ay iyiki ben karpuz almadım diyen kim? ben. eeeeeeeeeee benim suçum ne ? sen paramı alacaktın,bana zorla karpuz alacaktın.vay babam vay........ vesselam
END OF PART 13

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..