Nasil Para Kaybedİlİr? Part13 1993 muhteşem çıkışı ve bir anı

BU o İŞ C ,ŞAHSEN TANIMADIĞIM fakat herkesten insanlık örneği diye duyduğum DÜNDAR ALTAY IN yaptığı ve beni bir ay dağlara çıkaran iş C ,o kağıdı 3600 den sattım ve beş iş günü sonra 10500 tl idi.

Dağlardan dönmüşüm ve seans bitmiş,odamda yanlızım.Genç bir arkadaş 6 ayda 50 milyonu 500 bin dolar yapmış,kaf dağlarının tepesinde geziyor,kapı açıldı ve o girdi.epeydir rastlamadığım biçimde munis bir haldeydi.

Abi girebilirmiyim dedi.Gel bakalım dedim.-abi biliyorsun hayat boyu yetecek parayı kazandım.benim gelecEğimi nasıl görüyorsun?

Bense hiç düşünmeden batacaksın .dedim.kızıp gitti.hiç beklemezdim ama beni şaşırttı,yarım saat sonra geldi.

-Abi batmamak için ne yapmam lazım dedi.(pik noktadaki bir insanla bunları konuşmak aslında mümkün değildir.)valla aslında batmaktan başka çare yok,milyonda bir ihtimal var amma yapamazsın. dedim.

Çok korkmuştu valla yapacağım dedi.-Yarından tezi yok malları satacaksın dolar alacaksın bir daha borsa diye bir şeyin varlığını unutacaksın.

Tamam deyip gitti.Ertesi gün mallarını ben sattım.dolarını da aldım verdim.iki ay sonra geldi sezsice mallarını aldı ve gitti.altı ay kadar sonra karşılaştık,abi yüzüne bakamıyorum haklıymışsın dedi.

Bende üzme tatlı canını ,benim dediğimi tatbik şansı sıfırdır dedim.niyeki dedi dediğini yapsaydım başarıyordum dedi.teoride doğru amma 50 milyonu olan adam için 250 milyon bile büyük paradır.bir milyarda öyle amma sen 500 bin dolar yapmışsın,öyle bırakıp gidebilseydin zaten oralara gelemezdin,dolaYısıyla önünde batmaktan başka alternatif yoktu üzme ve üzülme ,adam gibi bir iş bul kendine dedim.vesselam
END OF PART 13

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..