Canı sıkılan Androidin Uzay Üssü basması Sorunsalı

1385682288_783abe0158

50 Sarışını izliyorum eski sevgililerimden 3 tanesi orada :) gülsem mi aglasam mı şimdi, neyse geçmişe mazi osmangazi hesabı. facebook accountumu ekledi geçenlerde birisi aa nasılsın görüşmeyeli uzun zaman oldu ee işte bende Fox dayım 50 sarısındayım bende bozuntuya vermiyorum aa öylemi sarı saçların ilk defa işe yaramış dedim anlamadım dedi, anlayan anladı dedim bende o gündür mesaj atmıyor :)

neyse gelelim konumuza,

Bugun Birazcık Economy den de söz edeyim, Abd İngiltere tatildi bugün o yuzden, sakin bir seyir izlemesine neden oldu, Yeni Bakan Ali Babacan Bu Hafta yabancı bankaların Türkiye ekonomistleri ile biraraya gelerek IMF anlaşması ile ilgili görüşlerini almışmış, Görüşmelerde IMF anlaşmasının olması ya da olmaması halinde piyasaların tepkisi değerlendirilmişmiş,

Bugunde Kredi Şirketlerinden Haber geldi Söyleki Türkiye IMF ile anlaşamaz ise, Kredi Notunda bir degişiklik olmaz diye, bu haberden sonra imf görüşmelerinin yavaşa alınmasından dogal birşey olmaz sanırım,

Bunun dışında OPEC toplantısı öncesinde beklenti grubun üretimi kısmayacağı yönünde olduğundan petrol fiyatları 61 doların altına indi. başkada ekşın yok bugun, Analistler, OPEC'in ülke kotalarında bir indirime gitmesini beklemiyorlar.

İmkb de hedeflerim takibinde oldugum hisselerde yerine geliyor, Daha önceki bir çok yazıda vurguladıgım kendi sistemimin üzerinde tam gaz devam ediyorum açıkcası..

ahahaahah bugun kendi odamda degilde içeride peder beyin Tv sinden izledim haberleri kanalları gezerken ne göreyim, uydu receiver'ındaki yasaklı-kod konan kanallar listesini kurarken rtl'i de listeye eklemiş. nuri enişte'yle rtl'de tutti furutti seyrettiğiniz günler bitti babacığım, rtl artık bir ''iyi aile kanalı''... :))

:)) Bizim babada icraatlar çok neyse bir kaç tane daha sayayım geç oldu yatıcam yoksa insomnia olucam neme lazım hehe

Oturdugumuz yer bildigim dag tepe, bizimki; dağ bayır dolaşıp bir koca kavanoz kapari toplamak ve sonra turşusunu yapmak için..salatanın içinde kapariyi görünce de neden kullandınız bunu ben sevmem diyerek kıyameti kopariyo.. hala kullanmakta olduğumuz kırılan elbise dolabını, koli bandıyla yapıştırması ve bu işlemin tutmasıyla evdeki herşeyi bantlayarak tamir etme isteği...neyse bu aralar Bilgisayara sardı adam odasından cıkmıyor sabahlara kadar cikcik diye site bulmuşlar arkadaşları ile 101 oynuyor arada baska hatunlarlada konusuyor okey oynadıkları odadan, nerden mi biliyorum hatunları bir gün arkadaşı ile kavga ederlerken duydum babayı, olm kel oldugumu neden söylüyorsun alla alla işimi bozuyorsun :))))))))))))) neyse koptummm

hadi iyi geceler muhahahhaa halen gülüyorum

Durun Durun Yusuf Abime Atıfta Bulunayım.. Kim mi ? Beşiktaşlı Yusuf Şimşek Denizlispor da oynadıgı zamanlarda aynı şehirde oldugumuz için ortak arkadaşlarımız vardı ve bir kaç kez aynı ortamlarda bulunduk iyi tanırım, şimdi bir yorum okudum onu aktarıcam buraya koptum o derece

Beşiktaş taraftar sitesinde Yazılmış Bu Yorum.

''senin daşşana kurban beeeeee..... bu adama ben çok laf ettim forumda deil belki ama eş dost arkadaş ortamlarında... verdiğimiz bonservis parasına, yaşına başına...... allah benim belamı versin... dilim tutulaydı da konuşamayaydım.... genç yaşımda ölümü tadayım uğruna canım feda öl de öleyim vur de vurayım ne istersen yapayım....allahina kurban bundan sonra istersen taç bile kullanma yanlış oldu kullanama kendi kalene elli tane gol at ....ağzımı açarsam adam insan evladı deilim.... abi affet ne olur.... şampiyon olalım olmayalım şu artist delgado ya futbol nasıl oynanır yıldız topçu neler yapar gösterdin ya.... çıktın 35 yaşında orta sahadan top sürüp gol yaptın ya..... yüreğinle , s.....inle , daşşanla nasıl top oynanır gösterdin ya.... allah seni alana da razı olsun senden razı olsun.....''

yorumu yapan kişiye saygılarımı ve sevgilerimi yolluyorum gerçekten bu kadar içten bir yorum ömrü hayatım boyunca hiç bir yerde görmedim. içtiklerim burnumdan fışkırdı. o derece yani.

:)))))) hadi iyi Geceler

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..