Nasil Para Kaybedİlİr? Part11 bedelsizler neçi?

1988 borsa ölmüş,ağlayanı yok,arkadaşın biri habire iş bankası B alıp satıyor,o zaman C ler icad edilmemiş.3625 ten alıyor ertesi gün 3625 den satıyor,yalnız eve giderken ben kimseye güvenmem diye hisselerini fiziki teslim alıyor ,ertesi gün fiziki olarak geri getiriyordu bu aylarca devam etti.ya sen manyakmısın dediğimde ,olsun babana bile güvenmeyeceksin derdi,bir gün ısrarım üzerine dayanamadı ve açıkladı.(temettü ve bedelsiz kuponları üzerinde olanlar var,dedi .

Aldıklarımın %50 Sİ böyle dedi)hiç riske girmeden inanılmaz paralar kazanmıştı.aynı yıllarda şimdi borsanın gözde kağıtlarından olan YKB ilgisiz bir kagıttı.fiyatı 600 tl idi ve kimse yüzüne bakmazdı,yine bu arkadaş(Kayserinin ünlü ailelerinden birine mensuptu)habire Ykb ALIYOR VE SATMIYORDU.bir aya yakın kagıdı 600 den aldı ,ulan alma bak sen kağıdı almasan kağıt dahada düşecek dediğimizde ( yo yazık valla vatandaşa,daha çok zarar etmesinler derdi.) vehbinin kerrakasi sonradan çıktı,bana gelerek ykb %100 temettüyü gelecek ay verecek dedi.1000 tl temettüsü olan kağıt o zaman bile 700 tl zor olmuştu,ben ikna olmadım yani inanmadım.emme ve lakin YKB 1000 tl temettü verdi.Geçmiş gün olaki hayali cihan değer.END OF PART 11

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share