çok bilmişler....

Orsonclapping
Genellikle sabır derler,kısa vadeli yapma derler,uzun vadeci ol derler,sağlam hisseleri bul derler, derler ,derlerler.

Eh az buçuk mürekkep yalamışız,tecrübe dersen gani ..

Önce temeline bakarız ve sağlam ve ucuz hisseler olaraktan ; Alarko,Bagfaş,Vestel,Beko vsvs ...alırız.
Endeks on katı olur bizim hisseler,değil çıkmak bide düşer.
Bunların bilançosunun en dip notlarını bile ezberleriz.
Biz bu sağlam hisseleri alırken ,gider bazıları bir banka kağıdı alır.Temeli kalmamıştır.Özvarlık,malvarlık eksilerdedir.

Bu bilançonun çok daha iyisine (Demirbank) Bddk el koymuş ve Tmsf YE YOLLAMIŞTIR.

Neticede bir şekilde (orası belli....ki satılınca cart diye 3 MLY TRY zararı yazdı.
Bu zarar tabiiki o anda oluşmamıştı, Nerede benim aslan denetimcilerim, nerede daha evvel yollanan sahte bilançolara göz yumanlar ) yırtar,ama benim hisseler yırtmaz.Halbuki ben gidip ihlas,lioyağ,ünaltarım,dyoboya almadım.

Vah benim kel başım,vah benim kadersiz şansım,şimşir tarağım.

Eğer nasıl para kaybediliri merak ediyorsanız ,beni takip edin .Üzerime adam yoktur da diyemeyeceğim,benden bu konuda çok ileri olan çok adamda gördüm.
Bir dostum kapanan iki hissede,BİRDE O TARİHTE 8 MLY TRY(parası çok olan çok kazanır ,diyenlere ithaf olunur.)bıraktı.
İKİ KİŞİNİN 200 mLN TRY yi 1999 larda bıraktığını biliyorum.500 sene evvel keşfedilmiş Amerikayı 500 SENE SONRA KEŞFEDENLER, ya onları alacağına FİNANS BANK,YKB ,EREGLİ alsaydın derlerse onlarada sözüm var ,onların salladığı bu hisselerin hepsini aldım.
Ama sattım,satmasaydın diyeceklere ne diyeyim bilemiyorum.

Epey sene evvel Hürriyet gazetesi 31 Aralık tarihinde bu sene borsaya para koyanların,parasını 2990 kat artırması mümkündü. Diye manşet atmıştı,Altında geriye giderek bunu alıp, şuradan ,buradan sat,onu al oradan,buran sat vs diyerekte liste yapmıştı.
Bu listeyide haftalık yapmıştı,Allah muhafaza ya günlük en düşükten alıp ,tepeden sattırsaydı;1 e 2635475859 kat gibi yıllık bir kara ulaşırdı.

Sizi listeciler sizi,sizi köfteciler sizi
Ahhhhhh,sormayın; aslında naletli
olan ben değilim,naletli olan bu iş..

vesselam….

Yazımı Pasylas!

Bookmark and Share

0 Yorum:

Yorum Gönder

YORUMLARINIZI YAZMAYI UNUTMAYIN..